niedziela, 29 marca 2009

Retro Shop...



Dziś wątek bardzo komercyjny. Otórz dojrzałam wreszcie do tego aby dzielić sie swoją twórczością z innymi trochę na wiekszą skalę. Dotychczas ozdabiałam przedmioty na zamówienie, lub sprzedawałam (z wielkim bólem :) moje dzieła osobom które trafiały do mojej pracowni. Dziś daję tę możliwość za pomocą internetu praktycznie wszystkim, którym oczywiście spodoba sie co robię.
Zatem ogłaszam otwarcie mojej internetowej galerii

www.wstyluretro.pl

A z tej okazji mam 20 % zniżki dla pierwszych 3 klientów
Zapraszam Serdecznie
Katarzyna Pander - Liszka

14 komentarzy:

  1. Z wielką przyjemnością zajrzałabym Kasiu do Twojej internetowej galerii ale link niestety nie działa ... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful pictures as always!

    Have a nice week!

    Hugs


    Flisan

    OdpowiedzUsuń
  3. To wspaniale :) świetny pomysł :) klientów na pewno nie zabraknie, bo robisz przecudowne rzeczy :) sama chętnie skorzystam zapewne :)
    Biegnę oglądać :)
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również dołączam się do gratulacji, bo to duże osiągnięcie tym bardziej,że wykonujesz wszystko własnoręcznie:)
    Pozdrawiam i zaraz odwiedzam galerię

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz działa i gratuluję . Nareszcie Twoje dzieła będą miały mozliwość pójść w świat szeroki :)) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, masz błąd we wprowadzeniu na tamtej stronie. Jest napisane w "doptyn stylu". Poza tym jak dla mnie bomba. Świetna szata graficzna - taka Twoja.
    Pozdrawiam!
    Ps. Upoważniam Cię do skasowania tego komentarza po przeczytaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pani B ślicznie dziekuję za uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Greglis- wspaniale, że stworzyłaś takie miejsce. Szalenie gustownie tam. Przepiękna stronka i piękne przedmioty, misterne prace Twoich rączek. kamila z zakamarka

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję strony i życzę z całego serca powodzenia na starcie!
    Pozdrawiam serdeczznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł i szczere gratulacje.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. projekt graficzny sklepu - świetny ! ma swój klimat.. na pewno będę zaglądać - życzę wielu sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie Wam dziękuję :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. No w koncu :D Pozdrawiam i caluje wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję!!Życzę samych zadowolonych klientów i wielu sprzedanych prac!!
    Z mojej strony mała uwaga- punkt Twojego regulaminu dot. ew. zwrotu w przypadku reklamacji cyt" Towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zapakowany w oryginalne opakowanie."- wg najnowszych wytycznych prawa konsumenta stanowią, iż- klient nie ma obowiązku pakowania reklamowanego towaru w oryginalne opakowanie.
    Nie piszę tego złośliwie, po prostu takie prawo obowiązuje, więc mówie:)
    ps. możesz usunąć ten komentarz ofkors:)

    OdpowiedzUsuń